McKinsey ұйымының зерттеу нәтижелері бойынша, жасанды интеллект құралдарын енгізу клиенттердің қанағаттану деңгейін 30%-ға арттыруға және бизнестің табыстылығын кем дегенде 20%-ға өсіруге мүмкіндік береді. Мұндай статистика жасанды интеллекттің қазіргі уақытта бизнесті табысты дамыту үшін қуатты құрал екенін тағы бір мәрте растайды. Ол МЛМ компанияларына қандай мүмкіндіктер ұсынады?
Желілік бизнестегі AI
Жасанды интеллект (ЖИ немесе AI) – бұл компьютерлік жүйелерге әдетте адам интеллектін қажет ететін тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін инновациялық технология: деректерді талдау, тәжірибе негізінде оқу және логикалық шешім қабылдау.
Қарқынды дамып, үнемі жетілдіріліп отырған ЖИ бизнес ортасындағы ойын ережелерін өзгертетін қуатты күшке айналды. McKinsey зерттеулеріне сәйкес, әртүрлі салалардағы компаниялардың 50%-дан астамы AI құралдарын өз қызметтеріне енгізген.
Желілік маркетинг индустриясы да ерекшелік емес, жасанды интеллект 2024 жылы МЛМ бизнестің басты трендтерінің бірі болып табылады. ЖИ кәсіпкерлерге желілік бизнесті дамытудың дәстүрлі тәсілдерінен тыс шығуға мүмкіндік береді, көптеген процестерді оңтайландыруды ұсынады:
1. Маркетингті автоматтандыру
Жасанды интеллект жарнамалық науқандардың нәтижелерін талдауға және әлеуметтік желілерде жарияланымдарды жоспарлауды автоматтандыруға көмектеседі. Осының арқасында МЛМ компаниялары мақсатты аудиторияның қалауларындағы өзгерістерге тез жауап бере алады. Бұл дұрыс жарнамалық хабарламалармен маркетингтік науқандар құруға және аудиторияның ең белсенді кезінде контент жариялауға мүмкіндік береді, осылайша оның қызығушылығын арттырады.
2. Дәлірек болжам жасау және аналитика
Жасанды интеллекттің маңызды аспектілерінің бірі – оның желілік нарық және тұтынушылар көңіл-күйі туралы үлкен деректер көлемін жинап, талдау мүмкіндігі, қазіргі трендтерді анықтау және серіктестік құрылымы мен сатулардың дамуындағы болашақ өзгерістерді болжау. Бұл МЛМ компанияларына негізделген шешімдер қабылдауға, ресурстарды тиімді бөлуге және нарықтағы бәсекеге қабілетті позицияларды сақтау үшін стратегияларды бейімдеуге мүмкіндік береді. Gartner деректері бойынша, болжам жасауда AI қолданатын компаниялар басқаларға қарағанда 73%-ға көп сатуға қол жеткізеді.
3. Персонализация
Бизнестегі ЖИ клиенттердің деректерін, олардың қалауларын, мінез-құлқын және сатып алу тарихын талдау үшін белсенді қолданылады. Осы деректер негізінде жасанды интеллект өнімдер бойынша жеке ұсыныстар, коммуникациялық хабарламалар және тіпті дистрибьюторларға арналған жеке акциялар мен бонустар жасауға көмектеседі. Мұндай тәсіл клиенттер мен серіктестердің компаниямен оң тәжірибе және өз құндылығын сезіну арқылы адалдығын арттырады. McKinsey деректері бойынша, тиімді персонализация жүйесі бар компаниялар 40%-ға дейін көп табыс табады.
4. Қойма қорларын басқару
Сатулар, тұтынушылардың қажеттіліктері және маусымдық ауытқулар туралы ақпаратты талдай отырып, жасанды интеллект өнімге деген болжамды сұранысты болжайды. Осылайша, МЛМ компаниялары өз қорларын дұрыс жоспарлай алады, өнімнің жетіспеушілігін немесе оның артық қорын сақтау шығындарын болдырмайды. Бизнестегі ЖИ сонымен қатар тапсырыстарды жеткізудің оңтайлы әдістері мен маршруттарын анықтауға көмектеседі, жеткізу уақытын тездетеді және нәтижесінде дистрибьюторлар мен соңғы тұтынушылардың қанағаттануын арттырады.
Осылайша, жасанды интеллект құралдары көптеген ресурстарды үнемдеуге және бизнес-операциялардың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Алайда, бұл технологияның артықшылықтарынан басқа, білу керек кемшіліктері де бар:
ЖИ шешімдерді генерациялау үшін интернетте қолжетімді деректерді зерттейді, және егер бұл деректер дәл емес немесе ескірген болса – нәтижелер де дұрыс болмайды;
сізден алынған барлық ақпаратты өз серверлеріне жібере отырып, жасанды интеллект оны басқаларға, соның ішінде бәсекелестерге қолжетімді етеді.
Осы кемшіліктерді болдырмау үшін ЖИ-ге сенімді ақпарат көздерін ұсыну, алынған жауаптардың дұрыстығын тексеру және жүйеде кез келген деректерді орналастыруда сақ болу маңызды. Дұрыс қолданған жағдайда жасанды интеллект сіздің МЛМ компанияңызды дамыту, клиенттермен берік байланыстар орнату және серіктестермен өзара әрекеттесуді жақсарту үшін реактивті отынға айнала алады.
AI күшті құрылым құру үшін
Дистрибьюторлар МЛМ компаниясының табысында шешуші рөл атқарады, өйткені олар сатуды жүзеге асырады, клиенттік базаны кеңейтеді және құрылымға жаңа қатысушыларды тартады. Бірақ Gitnux зерттеулеріне сәйкес, адамдардың 50%-дан астамы желілік бизнесті алғашқы айларда тастап кетеді.
Дистрибьюторлардың МЛМ бизнестен кетуінің басты себептерінің бірі – қолдау мен оқытудың жетіспеушілігі, бұл жаңадан келгендерде сатудағы қиындықтарды, сенімсіздік сезімін және мотивацияның тез төмендеуін тудырады. Осы мәселелердің барлығын шешудің ең жақсы құралы бүгінде жасанды интеллект негізіндегі чат-боттар болып табылады.
Мұндай ЖИ чат-боттары МЛМ компаниясындағы дистрибьюторлардың өнімділігі мен сақталу көрсеткіштерін айтарлықтай жақсартады, өйткені олар көптеген функцияларды орындай алады:
1. Сату процесін оңтайландыру. Чат-боттар сайтта тапсырыстарды автоматты түрде қабылдап, өңдей алады, әлеуетті клиенттер туралы ақпарат жинайды, олардың сұрақтарына тәулік бойы жауап береді және қосымша тауарлар ұсынады. Бұл клиенттік тәжірибені жақсартады және дистрибьюторлардың күрделірек тапсырмаларды орындау үшін уақытын босатады.
2. Жаңа қатысушыларды бейімдеу. Жоба сайтында авторизация және оның функционалын пайдалану туралы толық нұсқаулық беру, МЛМ компаниясын, оның өнім ассортиментін және компенсациялық жоспардың шарттарын егжей-тегжейлі сипаттау арқылы ЖИ чат-боттары жаңадан келгендердің жеңіл бейімделуіне ықпал етеді.
3. Дистрибьюторларды ынталандыру. ЖИ негізіндегі чат-боттар мотивациялық хабарламалар жібере алады, дистрибьюторларды сату мақсаттарына жеткені немесе жоғары дәрежелерге көтерілгені үшін құттықтайды, бұл олардың мотивациясын жоғары деңгейде ұстауға көмектеседі.
4. Серіктестерді оқыту және қолдау. МЛМ бизнестің ерекшеліктері, тиімді сату және рекрутинг әдістері туралы айтып, кез келген уақытта барлық сұрақтарға жауап бере отырып, чат-боттар дистрибьюторлар үшін тамаша тәлімгерлерге айналады. Олар оқыту процесін тездетеді және серіктестерге тәулік бойы қолдау көрсетеді, олардың өнімділігін арттырады.
5. Коммуникацияны жақсарту. Чат-боттар МЛМ ұйымы ішінде үздіксіз қарым-қатынасты қамтамасыз етеді, кездесулер туралы еске салғыштар, жаңа өнімдер немесе компания саясатындағы өзгерістер туралы хабарламалар жібереді. Осылайша дистрибьюторлар әрқашан табысты жұмыс үшін қажетті өзекті ақпаратқа ие болады.
6. Контент генерациясы. ЖИ чат-боттары сонымен қатар әлеуметтік желілерге арналған контент-жоспарлар құра алады және дистрибьюторларға МЛМ компаниясының бейнесі мен құндылықтарын көрсететін контент жасауға көмектеседі. Нәтижесінде сетевиктер көп уақыт жұмсамай, сіздің брендіңіздің танымалдығын сапалы түрде арттырады.
Резюме
Осылайша, бизнестегі ЖИ құралдары МЛМ компанияларына операциялық шығындарды азайту, нарықтағы орнын нығайту және цифрлық ортада ұзақ мерзімді табысқа жету үшін жаңа көкжиектер ашады.
Қазіргі трендтерді түсіне отырып, біз МЛМ жобаларын тиімді басқару және дамыту үшін ЖИ интеграциясы бар шешімдер ұсынамыз. Біздің FlawlessMLM командасы өз тәжірибесі мен сараптамасы негізінде дистрибьюторларға сатуларды арттыру және сіздің құрылымыңызды дамыту үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектесетін тегін AI MLM Chat қосымшасын әзірледі. Біз сондай-ақ клиенттеріміздің бизнес-процестерін оңтайландыру үшін ЖИ-боттар жасаймыз. Біздің чатқа хабарласыңыз және МЛМ компанияңыздың қызметіне жасанды интеллектті нәтижелі енгізу бойынша сарапшыларымыздан кеңес алыңыз.