Рефералдық бағдарлама деген не?

Рефералдық бағдарлама – бұл клиенттерді компанияның өнімдері мен қызметтерін өз таныстарына ұсынуға ынталандыратын тиімді маркетингтік құрал. Серіктестік бағдарлама өзара тиімді ынтымақтастық болып табылады: компания жаңа клиенттер алады, ал клиент тартылғаны үшін сыйақы алады.

Цифрлық технологиялар және әлеуметтік желілердің қарқынды даму дәуірінде рефералдық бағдарламалар ерекше өзектілікке ие болды. Алдағы жылдарда біз рефералдық бағдарламалардың әртүрлі форматтарын көреміз деп күтеміз, олар әртүрлі салалар мен мақсатты аудиторияларға бейімделеді. Сонымен қатар, рефералдық бағдарламалар адалдық бағдарламалары мен геймификация сияқты басқа маркетингтік құралдармен жиірек біріктіріледі және қатысушыларға өз бизнесін құру және ұсыныстар арқылы табыс табу мүмкіндігін бере отырып, кейіннен МЛМ бизнесті дамытудың сенімді негізі болады.

Осыны 2024 жылғы статистика мысалында тексеріп көрейік. Зерттеулер растайды, компаниялар рефералдық маркетингке инвестиция салған кезде жылдық табыстың 86%-ға өскенін байқайды. Мұндай өсім рефералдық клиенттердің басқа тәсілдермен тартылған клиенттерге қарағанда үш есе жиі сатып алу жасайтыны және компаниямен 37%-ға ұзағырақ қалатынымен түсіндіріледі. Бұл жаңа клиенттерді тартудың шығындарын едәуір азайтуға мүмкіндік береді және рефералдық бағдарламаларды ұзақ мерзімді перспективада сатуды арттырудың ең тиімді құралдарының біріне айналдырады.

Рефералдық бағдарлама қалай жұмыс істейді  

Рефералдық бағдарламаның механизмі сіздің клиентіңіз немесе саладағы беделді өкіл сіздің брендіңіздің елшісі болған кезде іске қосылады. Ол өз таныстарымен оң тәжірибесімен бөлісіп, бірегей рефералдық сілтеме арқылы тартылған әрбір жаңа клиент өз кезегінде елші бола алатын ұсыныстардың тізбекті реакциясын бастайды, осылайша бұл тізбекті жалғастырады.

Бағдарламаның әрбір қатысушысы жеке рефералдық сілтеме алады. Осы сілтеме арқылы жаңа клиенттерді тарта отырып, ол ақшалай эквивалентте, бонустарда немесе жеңілдіктерде көрсетілген сыйақы алады. Компания арнайы аналитикалық құралдардың көмегімен бағдарламаның тиімділігін бақылайды және сыйақыларды уақытында төлейді. Осылайша, рефералдық бағдарлама клиенттерді брендтің белсенді промоутерлеріне айналдырады.

Рефералдық бағдарламалардың түрлері  

Рефералдық бағдарламалар сыйақы және қатысу модельдерінің әртүрлілігін ұсына отырып, бір-бірінен айтарлықтай ерекшеленуі мүмкін, бұл компанияларға өз мақсаттары мен мақсатты аудиториясына ең қолайлы нұсқаны таңдауға мүмкіндік береді. Енді рефералдық бағдарламалардың негізгі түрлерін толығырақ қарастырайық:

Бір деңгейлі рефералдық бағдарлама — серіктестік бағдарламалардың ең кең таралған және түсінікті түрлерінің бірі. Оның мәні қатысушының тек өзі тікелей тартқан клиенттер үшін ғана сыйақы алуында жатыр. Яғни, қатысушының пайдасы оның жаңа клиенттерді тартуға жұмсаған жеке күш-жігерімен тікелей байланысты. Мұндай тәсілдің артықшылықтары анық: құрылымның қарапайымдылығы, басқарудың жеңілдігі, қатысушылар үшін ашықтық және тез өтелуі.

Көп деңгейлі маркетингтік бағдарлама немесе МЛМ – бұл қатысушылар тек жаңа клиенттерді тарту үшін ғана емес, сонымен қатар өз серіктестік желісін құратын жүйе. Әрбір қатысушы жай сатушы ғана емес, өз ұйымын құратын кәсіпкерге айналады. Тартылған клиенттер үшін сыйақыдан басқа, қатысушылар бірнеше деңгейдегі өз командасы жүзеге асырған сатудан табыс алады. Мұндай құрылым серіктестік желіні белсенді дамытуды ынталандырады және ұзақ мерзімді, тұрақты табысқа жағдай жасайды. Бұған дейін біз МЛМ-бизнестің дәстүрліден қалай ерекшеленетінін толығырақ талдаған болатынбыз. Толығырақ ақпаратты сілтеме арқылы біле аласыз.

Табысты рефералдық бағдарламаны қалай іске қосу керек  

Біз рефералдық бағдарламалардың бизнес үшін неге соншалықты маңызды екенін талдап шықтық. Бірақ бұл идеяны сіздің бизнесіңіздің өсуіне қуатты қозғалтқышқа қалай айналдыруға болады? Бұл бөлімде біз табысты серіктестік бағдарламаларды құрудың құпияларын ашамыз.

Рефералдық бағдарламаны құрудың негізгі кезеңдері.  

 

Рефералдық бағдарламаның мақсаттары мен міндеттерін қою.

Рефералдық бағдарламаны әзірлеуді бастамас бұрын, оның көмегімен неге қол жеткізгіңіз келетінін анықтап алу қажет: сіздің бизнесіңіздің қазіргі жағдайын мұқият талдап, бағдарламаның табыстылығын бағалау үшін қолданылатын негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) анықтау. Нақты және өлшенетін мақсаттар қою бағдарламаның тиімділігін бағалауға ғана емес, оны жүзеге асыру барысында түзетуге де мүмкіндік береді.

Рефералдық бағдарламаға арналған мақсаттардың мысалдары:

  • Алдағы 3 айда жаңа клиенттер санын 20%-ға арттыру.
  • Жыл соңына дейін рефералдық бағдарлама арқылы тартылған клиенттерден түсетін сатудың үлесін 30%-ға жеткізу.

Маңызды: Мақсаттарды қою бизнес ерекшеліктері мен мақсатты аудиторияны ескере отырып жүргізілуі керек. Тек осы жағдайда ғана рефералдық бағдарлама шынымен тиімді болады.

 

Маркетинг-жоспарды әзірлеу

Келесі кезең — бизнес ерекшеліктері мен мақсатты аудиторияны ескере отырып, пайдаланушыларды серіктестік бағдарламаға біртіндеп біріктіруге мүмкіндік беретін кешенді маркетинг-жоспарды әзірлеу.

Рефералдық бағдарлама моделін таңдау: Бұған дейін анықтағанымыздай, мұндай бағдарламалардың көптеген модельдері бар: шақырылған достары үшін жеңілдіктер беретін қарапайым жүйелерден бастап, бонустар мен артықшылықтары бар күрделі көп деңгейлі бағдарламаларға дейін. Модельді таңдау сіздің мақсаттарыңызға, мақсатты аудиторияңызға және бизнес ерекшеліктеріне байланысты.

Сыйақы жүйесін әзірлеу: Сыйақы жүйесі сіздің клиенттеріңіз үшін тартымды болуы керек. Бұл жеңілдіктер, бонустар, тегін өнімдер немесе қызметтер, эксклюзивті ұсыныстар болуы мүмкін. Сыйақы клиенттің күш-жігеріне сай және оған нақты пайда әкелетіндей болуы маңызды.

Тартымды ұсыныс жасау: Клиенттеріңізге нақты және түсінікті ұсыныс құрастырыңыз. Олардың рефералдық бағдарламаға қатысудан қандай пайда алатынын түсіндіріңіз және артықшылықтарға назар аударыңыз.

Рефералдық бағдарламаны ілгерілету: Бағдарламаңыз туралы мүмкіндігінше көп клиентке хабарлаңыз. Ол үшін әртүрлі арналарды пайдаланыңыз: веб-сайт, әлеуметтік желілер, email-тарату, жарнамалық науқандар. Ілгерілету үшін тартымды материалдар жасаңыз: баннерлер, бейнероликтер, блогтағы жазбалар.

Енгізу және қолдау.

Сіздің бизнес-жүйеңізге интеграция: Рефералдық бағдарлама сіздің қолданыстағы клиенттерді басқару жүйеңізге оңай біріктірілуі керек. Бұл бағдарламаның тиімділігін бақылауға, сыйақыларды есептеуге және деректерді талдауға мүмкіндік береді.

Қолданыстағы клиенттік базаны тарту: Қазіргі клиенттерді рефералдық бағдарламаның іске қосылғаны туралы белсенді хабардар ету, оларға қатысудың эксклюзивті шарттарын ұсыну (мысалы, ұлғайтылған бонустар, жаңа функцияларға ерте қолжетімділік) және олардың белсенділігін ынталандыру үшін жекелендірілген ұсыныстар жасау.

Серіктестік бағдарламаны енгізу және қолдау оның тиімділігі мен бизнесіңізді көп деңгейлі маркетинг бағытында одан әрі дамыту әлеуетін анықтайтын маңызды кезеңдер болып табылады. FlawlessMLM командасы рефералдық бағдарламаларды әзірлеу және сүйемелдеу саласында терең сараптамалық білімге ие, компанияларға көп деңгейлі маркетинг модельдерін тиімді енгізуге көмектеседі.

Талдау және оңтайландыру.

Соңғы кезең – рефералдық бағдарламаның тиімділігін үнемі талдау, соның ішінде негізгі метрикаларды (тартылған клиенттер саны, сату сомасы, орташа чек) бақылау және алынған деректер негізінде қажетті түзетулер енгізу.

Көп деңгейлі жүйелерге өту: МЛМ-ге негіз ретінде рефералдық бағдарламалар  

Табысты рефералдық бағдарлама МЛМ жүйесіне өту үшін тамаша негіз бола алады. Көптеген компаниялар қарапайым рефералдық бағдарламадан бастайды, содан кейін оның тиімділігін көрген соң, оны көп деңгейлі жүйеге дейін кеңейтеді. Неліктен? Біріншіден, олар берік серіктестік желіні құрудың негізі болады, өйткені жаңа клиенттерді сәтті шақыратын қатысушылар өз командасын өсіруге және дамытуға ынталандырылады. Екіншіден, рефералдық бағдарламалар серіктестерді ынталандырудың оңтайлы нұсқасын анықтау үшін әртүрлі сыйақы жүйелерін сынауға бірегей мүмкіндік береді. Ақырында, рефералдық бағдарламаға қатысу клиенттердің адалдығын арттырады, оларды брендтің белсенді промоутерлеріне айналдырады және қайта сатып алу ықтималдығын жоғарылатады.

Amway-дің трансформациясы: рефералдық бағдарламадан көп деңгейлі маркетингке  

Мақаламызды қорытындылай келе, рефералдық бағдарламалардан бастап, кейіннен ірі желілік маркетинг ұйымына айналған Amway компаниясының танымал мысалын қарастырайық.

Бастапқыда Amway жоғары сапалы тұрмыстық химия өнімдерін шығаруға назар аударды. Өнімдер тікелей сату принципі бойынша, яғни жеке ұсыныстар мен демонстрациялар арқылы ұсынылды. Компания тәуелсіз дистрибьюторларды тарта бастады, оларға Amway өнімдерін таныстарына сату арқылы табыс табу мүмкіндігін ұсынды. Бұл жаңа клиенттерді тарту үшін сыйақы төленетін қарапайым рефералдық бағдарлама еді.

Уақыт өте келе Amway өз ассортиментін витаминдер, минералдар, косметика және денсаулық пен сұлулыққа арналған басқа да тауарлармен кеңейтті. Бұл компанияға кеңірек аудиторияны тартуға және нарықтағы позициясын нығайтуға мүмкіндік берді. Компания дистрибьюторларға жеке сатудан сыйақы алуға ғана емес, өз командаларын құруға да мүмкіндік беретін көп деңгейлі маркетинг-жоспар әзірледі. Бұл дистрибьюторларды өз серіктестерін белсенді оқытуға және дамытуға ынталандырды.

Amway адалдық, еңбекқорлық және өзара көмек принциптеріне негізделген мықты корпоративтік мәдениет құруға үлкен мән берді. Бұл компанияға тәуелсіз кәсіпкерлердің адал қауымдастығын қалыптастыруға мүмкіндік берді. Ол дистрибьюторларының оқуы мен дамуына белсенді инвестиция салып, оларға табысты жұмыс үшін қажетті барлық құралдар мен білімді ұсынды.

Резюме  

Рефералдық бағдарлама – жаңа клиенттерді тарту және қолданыстағылардың адалдығын арттыру үшін қуатты құрал. Ол сіздің бизнесіңізді дамыту және көп деңгейлі маркетинг жүйесіне өту үшін тамаша бастапқы нүкте бола алады. Желілік маркетинг саласындағы көпжылдық тәжірибесі мен терең білімі бар FlawlessMLM командасы сізге қолданыстағы бизнес-процестеріңізге біріктірілген, барынша тиімді рефералдық бағдарламаны әзірлеуге және енгізуге көмектесуге дайын. Біз тұжырымдаманы әзірлеуден бастап техникалық іске асыру мен нәтижелерді талдауға дейін кешенді тәсіл ұсынамыз. Бізге кеңес алу үшін хабарласыңыз, біз сізге бизнесіңізді дамытуда жаңа биіктерге жетуге көмектесеміз.