Жуырда өткен Қазақстан Тікелей Сатулар Ассоциациясының (DSA) іс-шарасы желілік бизнестің өзекті мәселелері мен даму болашағын талқылау үшін маңызды алаңқай болды. DSA Қазақстан - бұл Қазақстан аумағында тікелей сату саласында жұмыс істейтін компанияларды біріктіретін ұлттық салалық ассоциация. Ассоциацияның негізгі міндеті - елдегі тікелей сату өнеркәсібін қолдау мен дамыту, жоғары этикалық стандарттарды сақтау және компаниялардың, сондай-ақ осы салада жұмыс істейтін жеке кәсіпкерлердің мүдделерін қорғау. DSA Қазақстан өнеркәсіптің оң имиджін қалыптастыруда, тұтынушыларды оқытуда және денсаулыққа негізделген бәсекелестік пен нарық ашықтығына ықпал ететін заңнамалық бастамаларды әзірлеуде маңызды рөл атқарады. Ассоциация тұрақты түрде оқыту семинарларын, конференциялар мен кездесулерді ұйымдастырады, онда өнеркәсіптің ең жақсы тәжірибелері мен соңғы трендтері бөлісіледі. DSA Қазақстан ұйымдастырған іс-шарада FlawlessMLM компаниясы белсенді қатысты. Біздің бас сарапшымыз Мария Димаренко МЛМ-бизнестегі негізгі мәселелердің біріне арналған баяндама жасады - бизнестегі тоқырау. Мария желілік компаниялардың иелері мен құрылымдардың басшыларына қиындықтарды жеңіп, жаңа өсу деңгейіне жетуге көмектесетін тиімді стратегиялар мен практикалық ұсыныстарды ұсынды. Оның баяндамасы негізінде біз барлық қызығушылық танытқан тараптар үшін сенімді қолдау болатын пайдалы материал дайындадық.

Тоқыраудан шығудың жолдары

 Әдіс 1. Компенсациялық жоспарлардың икемділігі МЛМ-де тоқыраудың негізгі факторларының бірі - компенсациялық жоспарлардың қатаңдығы. Көптеген компаниялар консультанттардың заманауи қажеттіліктерін ескермейтін ескірген сыйақы схемаларын пайдалануды жалғастырады. Бәсекеге қабілетті бонустық бағдарламалар ұсыну ғана емес, сонымен қатар серіктестерді ұзақ мерзімді ынтымақтастыққа мотивациялауға ықпал ететін жеке әдістерді әзірлеу маңызды. Икемді науқандар, төлем жүйесін әртүрлі деңгейлерге бейімдеу, жаңа бонустық механикалар - бұлардың барлығы жетістіктің негізгі элементтері болып табылады. 

Әдіс 2. МЛМ-бизнесте технологиялық шешімдерді енгізу: цифрлық трансформацияның кілті МЛМ бизнесінің цифрлық трансформациясы оның өзгермелі нарықтық жағдайларға бейімделуінде шешуші рөл атқаради. Заманауи технологиялық шешімдер компанияларға бизнес-процестерді терең автоматтандыру, серіктестермен өзара іс-қимылды жақсарту және олардың жұмысы үшін оптималды жағдайлар жасау мүмкіндіктерін ашады. Мобильді қосымшалар серіктестерге кез келген жерде және кез келген уақытта жұмыс құралдарына қолжетімділікті қамтамасыз етіп, бизнес басқаруды жеңілдетеді. Бұл тек шешім қабылдау процестері мен деректерді өңдеуді жеделдетіп қоймай, сонымен қатар олардың ашықтығын арттырады, серіктестерге өз жетістіктерін бақылауға және нәтижелерін шынайы уақыт режимінде талдауға мүмкіндік береді. AI чат-боттары қызмет көрсету сапасын түбегейлі өзгертіп, тәулік бойы қолдау көрсету арқылы шығындарды азайтады. Жасанды интеллектті пайдалану серіктестер мен клиенттердің сұраныстарына жылдам және дәл жауап беруге көмектеседі, олардың қанағаттануы мен адалдығын арттырады. Ойын элементтері бар құралдар серіктестерді белсенді етіп, олардың белсенділігі мен бәсекелестік рухын арттырады. Сыйақылар, рейтингтер мен жетістіктер серіктестерді өз бизнестерін одан әрі дамытуға ғана емес, сонымен қатар компания ішінде денсаулыққа негізделген бәсекелестік ортаны құруға мотивациялайды. Онлайн оқыту платформалары серіктестердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз етеді, оларға өзекті курстар мен тренингтер ұсынады. Бұл олардың біліктілігін және тиімділігін арттыруға көмектеседі, бұл таланттарды сақтау және компанияның өсуі үшін маңызды. Бұл технологиялардың барлығын қолдану 2025 жылы бизнес кеңейту үшін қажет болып табылады, өйткені олар MLM компанияларының барлық аспектілерін оптимизациялау үшін күшті құралдар ұсынады.

3-тәсіл: MLM-бизнестегі маркетингті жекелендіру: клиентке бағытталу

Қазіргі заманғы MLM-компаниялардың маркетингтік стратегияларында жаппай науқандардың орнына жекелендірілген тәсілдер басымдыққа ие болып келеді. Бұл тәсілдер әлеуетті және қазіргі клиенттермен неғұрлым терең әрі дәл қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді.

Кеңесшілерге арналған жеке веб-сайттар мен парақшалар олардың жеке брендін нығайтады және өнімдерді ілгерілетуге арналған бірегей алаң жасайды. Мұндай парақшалар нақты клиенттердің қажеттіліктері мен мүдделеріне бейімделіп, оларға жекелендірілген мазмұн мен ұсыныстар ұсына алады. Бұл сатып алу ықтималдығын айтарлықтай арттырады.

Серіктестердің деректерін жекелендірілген талдау – сатылым динамикасын және кеңесшілердің тиімділігін түсінуге арналған негізгі құрал. Аналитикалық функциялары бар CRM жүйелерін біріктіру әрбір серіктестің өнімділігін бақылауға, табысты тәжірибелерді анықтауға және жақсарту салаларын белгілеуге мүмкіндік береді. Бұл тек оқу материалдары мен маркетингтік стратегияларды бейімдеуге ғана емес, сонымен қатар жекелендірілген ынталандыру тәсілдерін әзірлеуге көмектеседі.

Жекелендірілген email-хабарламалар мен мессенджерлер арқылы коммуникация жақсарады және клиенттердің қызығушылығы артады. Клиенттердің брендпен алдыңғы өзара әрекеттестігіне негізделген жекелендірілген хабарламалар жоғары мазмұн релеванттылығын қамтамасыз етеді және сенімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.

Жекелендірілген ұсыныстар мен акциялар әрбір серіктес пен клиент үшін бірегей ұсыныс жасауға мүмкіндік береді. Машиналық оқыту жүйелері пайдаланушылардың мінез-құлқы мен қалауларына қарай маркетингтік науқандар мен арнайы ұсыныстарды автоматты түрде бейімдей алады, бұл олардың адалдығы мен қанағаттануын арттырады.

4-тәсіл: MLM саласындағы бәсекелестік ортада өсу құралы ретінде промоакциялар

Промоакциялар MLM-компанияларда серіктестердің белсенділігін арттыру мен сатылымдарды ұлғайту үшін маңызды құрал болып табылады. Көптеген сәтті кейстер бұл әдістің тиімділігін дәлелдейді. Әсіресе келесі промоакция форматтары ерекше нәтижелер көрсетеді:

  • Уақытша жеңілдіктер – клиенттерге үнемдеу мүмкіндігін ұсынып, оларды сатып алуды тезірек жасауға ынталандырады. Бұл қысқа мерзімде сатылым көлемінің артуына алып келеді.

  • Жүлде ұтыс ойындары – брендпен және компания іс-шараларымен серіктестер мен клиенттердің өзара әрекеттестігін арттыруға көмектеседі, оларды белсенді түрде тарту арқылы қызықты атмосфера қалыптастырады.

  • NFT-ті пайдалану – цифрлық инновацияларға қызығушылығы бар жас аудиторияны тартудың жаңа мүмкіндігін ашады. Бұл клиенттік базаны кеңейтуге және брендпен өзара әрекеттесудің жаңа арнасын құруға көмектеседі.


Материалдық және материалдық емес мотивацияның тепе-теңдігін сақтау қажеттілігі

MLM саласында серіктестерді тиімді ынталандыру үшін материалдық және материалдық емес ынталандырулардың үйлесімі қажет. Мұндай әдіс компанияның және оның серіктестерінің қысқа және ұзақ мерзімді мақсаттарын қолдайтын берік мотивациялық жүйе қалыптастыруға көмектеседі.

  • Геймификация және жетістіктер жүйесі – бұл жұмыс процесіне ойын элементтерін енгізуді қамтитын маңызды материалдық емес әдістердің бірі. Мысалы, жетістіктер үшін марапаттар, рейтингтер мен деңгейлер енгізу серіктестерді қызықтырып, олардың үздіксіз дамуына ықпал етеді.

  • Ішкі марапаттау мәдениеті – компанияның құндылықтары мен қағидаттарын көрсетеді, жағымды атмосфера қалыптастырады және корпоративтік сәйкестікті нығайтады. Серіктестердің жетістіктерін үнемі атап өту, мадақтау, көпшілік алдында мойындау және марапаттау олардың мотивациясын арттыруға көмектеседі.

  • Күшті команда құру – серіктестерді сақтаудың және дамытудың ажырамас бөлігі. Өзара қолдау көрсететін мықты команда құру тек кәсіби ғана емес, сонымен қатар жеке дамуға да ықпал етеді, серіктестер арасында тиістілік сезімін тудырады.

Материалдық және материалдық емес ынталандыруға біртіндеп көшу керек және ол корпоративтік мәдениетке және даму стратегиясына органикалық түрде енгізілуі тиіс. Бұл серіктестерге тек қаржылық мақсаттарына жетуге ғана емес, сонымен қатар жұмыстан қанағаттану сезімін алуға, өз маңыздылығын сезінуге және кәсіби дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Материалдық ынталандыру (бонустар, комиссиялар, сыйлықтар) мансаптық өсу, оқыту және жеке даму сияқты ұзақ мерзімді мотивациялық факторлармен толықтырылуы керек.

Қорытынды

DSA конференциясындағы баяндамалар қатысушыларға тек теориялық білім ғана емес, сонымен қатар бүгіннен бастап енгізуге болатын нақты тәжірибелік ұсыныстар берді. MLM нарығының қарқынды дамуы жағдайында компаниялар икемді болуы, өзгерістерге жедел жауап беруі және табысты бизнес құру үшін ең жаңа құралдарды пайдалануы қажет. FlawlessMLM өз тәжірибесімен бөлісуді жалғастырады және компанияларға дағдарысты еңсеруге көмектесу үшін инновациялық шешімдер мен тиімді стратегияларды ұсынады.