Кіріспе

Бүгінгі таңда Канададағы МЛМ - бұл бір миллионнан астам дистрибьюторларды біріктіретін тұрақты модель. Канададағы желілік маркетинг нарығы икемділігі мен қолжетімділігінің арқасында танымалдылыққа ие болып, ел экономикасында маңызды рөл атқарады.

Abacus Data деректері бойынша, инфляция және тұрақсыздық жағдайында бес канадалықтың екеуі жаңа табыс көздерін іздеуде - және бұл МЛМ сияқты икемді модельдерге қызығушылықты арттырады. Желілік маркетинг жеке өмір мен бизнесті үйлестіруді, икемді кестені және дербестікті ұсынады.

Бірақ Канададағы МЛМ-дің танымалдығы тек ыңғайлылыққа негізделмеген. Мұнда бұл сала заң шеңберінде қатаң жұмыс істейді, тұтынушыны қорғайды, ал жетекші компаниялар дистрибьюторларды цифрлық трансформацияға және оқытуға инвестиция салады. Мақалада осы нарықта МЛМ-бизнесті іске қосуды немесе кеңейтуді жоспарлап отырғандар үшін негізгі деректерді, ерекшеліктерді және мүмкіндіктерді қарастырамыз.

Канададағы МЛМ нарығы: жалпы сипаттамалар

Канададағы МЛМ нарығы 200-ден астам компанияны қамтиды, бұл оның ауқымы мен әртүрлілігін көрсетеді. Бүгінгі таңда салада 1,37 миллионнан астам дистрибьюторлар жұмыс істейді, олардың 83%-ы - әйелдер, олар үшін икемді кесте және жеке және кәсіби міндеттерді үйлестіру мүмкіндігі маңызды рөл атқарады. DSA of Canada деректері бойынша, қатысушылардың үштен екісі аптасына 5-тен 30 сағатқа дейін жұмыс істейді, ал көпшілігі үшін желілік бизнес қосымша табыс көзі болып қала береді. Шамамен 72% МЛМ арқылы жалпы жылдық табысының 10%-дан азын табады, ал орташа табыс жылына шамамен 359 долларды құрайды, Arbonne, DSA of Canada мәліметтері бойынша.

Қатысушылардың едәуір бөлігі бизнесте толық емес жұмыс күнімен айналысқанына қарамастан, Канададағы МЛМ секторы маңызды экономикалық нәтижелер көрсетеді. DSA Industry Statistics деректері бойынша, ел тікелей сату көлемі бойынша әлемде он бірінші орынды алады, АҚШ, Оңтүстік Корея, Германия және Қытай сияқты көшбасшылардан кейін қалады.

МЛМ-компаниялардың өнім ұсынысы негізгі тұтынушылық сегменттерді қамтиды: денсаулыққа арналған тауарлар, косметика, дене күтіміне арналған құралдар, үйге арналған хош иістер және тіпті телекоммуникациялық қызметтер. Мысалы, Amway денсаулық және сұлулық өнімдеріне ставка жасайды, ал ACN Canada байланыс және интернет қызметтері айналасында бизнес құрады - бұл классикалық МЛМ-модельдің канадалықтардың цифрлық өмір салтына қалай бейімделетінін көрсетеді.

Тұтынушылар МЛМ-ді кездейсоқ таңдамайды. DSA of Canada зерттеуі көрсеткендей: сатып алушылардың 76%-ы ең алдымен өнім сапасына бағытталған, 71%-ы кеңесшіге сенімді бағалайды, ал 47%-ы үшін жеке қызмет көрсету деңгейі маңызды. Бұл барлығы саладағы негізгі актив адамдық қарым-қатынастар болып қала беретінін, олар жоғары стандартты өніммен қолдау көрсетілетінін айтады.

Канададағы МЛМ нарығы жай ғана тұрақты емес - ол сыртқы өзгерістерге икемді жауап береді, аудиторияның жаңа қажеттіліктерін сіңіреді және жаңадан бастаушылар үшін де, тәжірибелі кәсіпкерлер үшін де өзекті болып қала береді.

Жұмыс форматының цифрлық дамуы

Канададағы желілік маркетинг жедел цифрландырылуда және трансформациялануда. Әсіресе COVID-19-дан кейін, офлайн-шараларға шектеулерге байланысты компаниялар мен дистрибьюторлар онлайнға жаппай көше бастады, клиенттермен және серіктестермен өзара әрекеттесудің жаңа моделін қалыптастырды.

Бүгінгі таңда Канададағы МЛМ-бизнес:

  • әлеуметтік желілерді (Facebook, Instagram, TikTok) рекрутинг және өнімдерді ілгерілету үшін;

  • клиенттерді қолдау және сату шұңқырын құру үшін электрондық пошта маркетингін;

  • дистрибьюторлар өз нәтижелерін бақылай алатын, оқи алатын және құрылымды басқара алатын мобильді қосымшалар мен жеке кабинеттерді белсенді пайдаланады.

Канададағы желілік маркетинг компаниялары, мысалы, MONAT, Arbonne және Nu Skin, digital-құралдар саласында көшбасшылар болды. Олар онлайн-оқытуға, процестерді автоматтандыруға және серіктестер үшін мобильді шешімдерді жасауға инвестиция салады. Бұл кеңейтуді жеңілдетіп қана қоймай, сонымен қатар Канададағы МЛМ-де жұмыс тәжірибесін кәсіби және қолжетімді етеді.

Канадада желілік бизнесті бастауды шешкен жаңа қатысушылар үшін цифрлық база серіктес таңдауда маңызды критерий болып табылады. Құрылымды қашықтан, аймаққа тәуелсіз дамыту мүмкіндігі Канададағы МЛМ нарығын әсіресе тартымды етеді.

Цифрландырудың негізгі артықшылықтары:

  • шаралар мен логистикаға шығындарды қысқарту;

  • командамен коммуникациядағы икемділік;

  • күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру;

  • онлайн-қатысу есебінен аудитория қамтуын ұлғайту.

Осылайша, желілік бизнестегі цифрлық құралдар ерекшелік емес, стандартқа айналуда. Жаңа технологияларды пайдалану - жай ғана сәнді тренд емес, бәсекелестік және тұтынушылардың жоғары күтулері жағдайында өсу факторы.

Заңдылық және реттеу

Канадада МЛМ, егер компаниялар Канада Бәсекелестік Заңымен белгіленген талаптарды, әсіресе қаржылық пирамидаларды тыйым салатын 55.1-бөлімді қатаң сақтаса, заңды бизнес-модель болып табылады. Заңды МЛМ мен заңсыз пирамида арасындағы негізгі айырмашылық өнімді сатуға, жаңа қатысушыларды тартуға емес, бағытталғандығында. Бұл Канадада желілік бизнесті кеңейтуді жоспарлап отырған компаниялар үшін, әсіресе халықаралық нарыққа шығуға ұмтылатын МЛМ-компаниялардың қазіргі иелері мен стартаперлер үшін маңызды.

МЛМ заңды деп саналуы үшін компаниялар негізгі шарттарды сақтауы керек:

  • бонустар мен комиссиялар тек өнімдерді немесе қызметтерді нақты сату үшін ғана төленуі керек, жаңа қатысушыларды тартқаны үшін емес. Дәл сатуға бағытталғандығы МЛМ-ді пирамидалардан ажыратады;

  • компаниялар мәжбүрлі сатып алулардан аулақ болуы керек. Қатысушылар өзіндік құны бойынша сатылатын бастапқы жиынтықтан артық тауарларды сатып алуға мәжбүрленбеуі керек. Бұл талап дистрибьюторлар сата алмайтын өнімге инвестициялауға мәжбүр болатын кездегі пайдалануды болдырмайды. Мысалы, Канада Бәсекелестік Бюросы "inventory loading" сияқты тәжірибелер заңсыз екенін және компанияны пирамида ретінде жіктеуге әкелуі мүмкін екенін атап көрсетеді;

  • buy-back саясатын сақтау, ол сатылмаған өнімді ақылға қонымды коммерциялық шарттармен қайтаруға кепілдік береді. Бұл қатысушыларды қаржылық шығындардан қорғайды және бизнес-модельге сенімді нығайтады;

  • компаниялар қатысушылардың табыстары туралы ашық ақпарат беруі керек. Бәсекелестік Бюросы компаниялардан табыстарды ашуын талап етеді.

Шарттарды сақтамау туралы не деуге болады?

Қаржылық пирамидаларды пайдаланумен байланысты бұзушылықтар Канада Бәсекелестік Заңының 55.1-бөлімімен реттеледі. Айыппұлдар бұзушылық үшін 200 000 долларға дейін жетуі мүмкін. Заңды сақтамайтын компаниялар тек қаржылық шығындарға ғана емес, сонымен қатар жеке тұлғалар үшін түрмеге жабылуға да тап болу қаупі бар. Мысалы, егер компания сатуға емес, рекрутингке бағытталса, бұл пирамида ретінде жіктелуі мүмкін, бұл салдарға әкеледі.

Канада Бәсекелестік Бюросы заңның сақталуына жауапты негізгі реттеуші болып табылады. Ол МЛМ-компаниялардың Бәсекелестік Заңында көрсетілген талаптарға сәйкес келуін қадағалайды. Компаниялар өз бизнес-моделінің заңдылығын растау үшін бюродан жазбаша қорытынды сұрай алады. Бұл Канадада желілік бизнесті кеңейтуді жоспарлап отырған жаңа ойыншылар үшін әсіресе маңызды, мұндай тәсіл тергеу және ықтимал айыппұлдар қаупін азайтуға көмектеседі.

DSA of Canada сондай-ақ салаға қолдау көрсетуде өте маңызды рөл атқарады. Ол стандарттарды белгілейді, зерттеулер жүргізеді және компаниялар мен тәуелсіз кеңесшілерді қоса алғанда, өз мүшелерінің мүдделерін білдіреді. Мысалы, DSA of Canada заңды және реттеуші мәселелер бойынша жыл сайынғы семинарлар ұйымдастырады, онда сарапшылар сала үшін өзекті мәселелерді және оларды шешу жолдарын талқылайды. Алайда, DSA of Canada реттеуші емес екенін атап өту маңызды, оның рөлі бизнестегі үздік тәжірибелерді ілгерілету және этиканы қамтамасыз ету болып табылады.

Канадада бизнес жүргізудің ерекшеліктері

Канададағы МЛМ-дің басты артықшылықтарының бірі - кіру табалдырығының төмендігі. Жұмысты бастау үшін қажетті бастапқы жиынтықтар әдетте 50-ден 200 CAD-ға дейін тұрады, бұл модельді кең ауқымды адамдар үшін, соның ішінде қосымша табыс немесе икемді жұмыспен қамту іздейтіндер үшін қолжетімді етеді. Мысалы, Mary Kay және Avon сияқты компаниялар өнім үлгілерін қамтитын бастапқы пакеттерді, оқу материалдары және цифрлық платформаларға қолжетімділікті ұсынады, бұл жа Asc жаңадан бастаушыларға сатуды тез бастауға мүмкіндік береді.

МЛМ-компаниялардың топ-көшбасшылары үшін оқу бағдарламалары мен менторлық арқылы жаңадан бастаушыларды қолдау олардың табысқа жету мүмкіндігін едәуір арттыра алатынын түсіну маңызды. Мысалы, Nu Skin сияқты компаниялар оқу үшін цифрлық платформаларды ұсынады, бұл дистрибьюторларға өз бизнесін тиімді басқаруға көмектеседі.

Канадада МЛМ-бизнес жүргізу бірнеше маңызды шарттармен байланысты:

  • Адал маркетинг қажеттілігі. Компаниялар канадалық заңнамаға сәйкес келу және тұтынушылардың сенімін сақтау үшін табыстар туралы асыра сілтеуден аулақ болуы керек. Бұл шетелдік нарықтарға кеңейтуді жоспарлап отырған МЛМ-компаниялардың қазіргі иелері үшін әсіресе маңызды, мұнда ашықтыққа қойылатын талаптар қатаңырақ болуы мүмкін;

  • Қаржылық пирамидалармен ұқсастық беделімен күрес. МЛМ, егер бағыт сатуға, рекрутингке емес, бағытталса, заңды болғанына қарамастан, қоғамдық пікір кейде бұл модельді заңсыз схемалармен байланыстырады. Бұл компаниялардан табыстарды ашық ашу және өнім сапасына баса назар аудару арқылы нақты ажыратуды талап етеді;

  • Сәйкес өтемақы және қолдау жүйесін құру. Дистрибьюторлар сатуды ынталандыратын әділ бонус жүйесіне мұқтаж. MONAT сияқты компаниялар сату мен оқытуды басқаруға арналған мобильді қосымшаларды ұсына отырып, цифрлық платформаларға инвестиция салады, бұл дистрибьюторларға бизнесті тиімді құруға көмектеседі.

Канададағы кірісі және беделі бойынша топ МЛМ-компаниялар

Канададағы МЛМ бағыттардың кең ауқымын қамтиды. Amway, Herbalife, Nu Skin және Mary Kay сияқты сала көшбасшылары нарықта тұрақты позицияларды және жоғары цифрландыру деңгейін көрсетеді. Компаниялардың кірісі және қызмет ауқымы туралы деректер Business for Home сияқты ашық көздерге негізделген.

Компания

Кіріс ($ млн)

Негізгі өнім

Ескерту

Amway

7700

Денсаулық, Сұлулық

DSN нұсқасы бойынша әлемдегі Топ-1

Herbalife

5100

Тамақтану, салмақ бақылау

HN Grow қосымшасы цифрлық шешімдер үшін марапатталды

Nu Skin

1970

Косметика, күтім

ageLOC өнімі халықаралық марапаттармен атап өтілді

Mary Kay

1800

Косметика

Канада нарығындағы ең көне брендтердің бірі

Avon

1016

Косметика, Денсаулық

Нарықта 100 жылдан астам, тұрақтылықты ілгерілетеді

Arbonne

700

Денсаулық, ақуыздар

2023 жылдан бастап сертификатталған B-Corp

MONAT

700

Шаш, тері

Ғылыми негізделген табиғи формулалар

SeneGence

900

Декоративті косметика

DSA Digital Marketing Awards жеңімпазы

Scentsy

579

Үй хош иістері

DSN Global 100-де 22 орын (2023)

ACN Canada

500

Байланыс, интернет

Негізгі екпін - қызметтер, физикалық өнім емес

Shaklee

500

Қоспалар, тазалау

50-жылдардан бастап Канадада жұмыс істейді, сапасы мен қауіпсіздігі арқасында сенімге ие

Қорытынды

Канадалық МЛМ нарығы - тұрақты бизнесті құру үшін жетілген, реттелген және перспективалы орта. Мұнда пирамидалық схемаларға орын жоқ, бірақ сапалы өнімдерге тұрақты сұраныс, клиенттер мен кеңесшілер арасында жоғары деңгейдегі сенім, сондай-ақ тұтынушылардың жекелендірілген қызметке дайындығы бар.

Канаданы кеңейту бағыты ретінде қарастыратын кәсіпкерлер үшін нарыққа жай ғана шығу емес, оны дұрыс жасау маңызды - заңды бизнес-модель негізінде, төлемдердің ашық жүйесімен, цифрлық құралдармен, дистрибьюторларды қолдаумен және ойластырылған коммуникациялық стратегиямен.

Табысты іске қосу және тұрақты өсу бизнес артында нақты стратегия, технологиялық икемді шешім және МЛМ-индустрияның ерекшелігін түсінетін сенімді IT-серіктес тұрған кезде мүмкін болады.

Егер сіз Канадада МЛМ-компанияны кеңейтуді немесе іске қосуды жоспарласаңыз, FlawlessMLM командасы сізге маркетинг-жоспарды жобалаудан және заманауи IT-шешімді әзірлеуден бастап, өсудің барлық кезеңдерінде бизнесті сүйемелдеуге дейін бүкіл жолды өтуге көмектеседі. Біздің сарапшылармен байланысыңыз - сіздің міндеттеріңізді талқылаймыз және оңтайлы шешімді таңдаймыз!