Қадамдық маркетинг жоспарын есептейік

Қадамдық маркетинг жоспарының ерекшелігі сол әрбір нақты дистрибьютор үшін табыс деңгейі байланысты анықталады оның жеке сату көлемі мен оның командасының айналымы. Әрбір жаңа деңгеймен Дистрибьютор өнімге жеке жеңілдік пайызын арттырады.

Ступенчатый

Біз сіздің MLM бизнесіңізді дамытудың сәтті стратегиясының бөлігі ретінде сатылы маркетинг жоспарын әзірлеп, жүзеге асырамыз

Создаем МЛМ маркетинг-планы
Создаем МЛМ маркетинг-планы

Қадамдық маркетинг жоспарының бонустары

Сату комиссиясы. Төменгі қатардағы мүшелердің сату көлемінің пайызы
Демеуші бонус. Жаңа дистрибьюторларды тарту үшін сыйақы
Командалық бонус. Белгілі бір сатылым мақсаттарына қол жеткізген команда үшін
Жылдам бастау бонусы. Қысқа уақыт ішінде белгілі бір мақсаттарға жету үшін серіктес үшін
Сәйкес бонус. Төменгі қатардағы серіктестерден алынатын комиссиялар
Шексіздік бонусы. Белгілі бір мәртебеге жеткенде шексіз терең деңгейлерден төленеді

Қадамдық маркетинг жоспарының сипаттамалары

Дистрибьюторлар рейтинг жүйесі арқылы алға жылжатын желілік маркетинг стратегиясы, сату көлемі мен команда құру белсенділігіне негізделген
Белгілі бір деңгейге жеткеннен кейін дистрибьюторларға компания ішінде өз филиалдарын құруға мүмкіндік беріледі, өз командаңыздың сатуынан ақша табу және қосымша бонустар алу
Бонустар мен дәрежелердің артықшылықтары маркетинг жоспарын есептеу сатысында компанияның стратегиясымен анықталады.

Қадамдық маркетинг жоспарының артықшылықтары

+ Табыс ағындарын әртараптандыру. Дистрибьюторларға жалпы кірісті арттыра отырып, әртүрлі құрылымдардан табыс табуға мүмкіндік береді
+ Бизнестің тұрақтылығын арттыру. Өнеркәсіптегі өзгерістерге бейімделе алатын біріктірілген үлгінің арқасында
+ Икемділік және бейімділік. Әртүрлі бизнес үлгілерінің үйлесімі әртүрлі нарықтық жағдайларға және дистрибьютордың қалауына бейімделуге мүмкіндік береді
+ Өнімге көбірек қол жеткізу. Бірнеше маркетингтік арналарды пайдалану өнімдердің немесе қызметтердің қолжетімділігін арттырады
+ Қосарлы өтемақы жүйесі Бинарлы және бір деңгейлі құрылымдардың үйлесімі дистрибьюторларға көптеген кіріс ағындарынан пайда алуға мүмкіндік береді
+ Гибридті құрылым. Теңдестірілетін тәсіл үшін екілік және бір деңгейлі функциялардың комбинациясы

Қадамдық маркетинг жоспарының осалдықтары

- Нарықтың қанықтығы. Шексіз ені нарықтың қанығуына және бәсекелестіктің артуына әкелуі мүмкін
- Жалдауға назар аудару. Жұмысқа назар аудару өнімді сатуға аз көңіл бөлуге әкелуі мүмкін
- Шектеулі тереңдік. Төменгі сызықпен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатудың маңыздылығы аз
- Жеке айналым үшін сыйақы жоқ. Белсенді сатушылар үшін қадамдық жоспарлар тиімдірек
- "Ақылы" деңгейлерді шектеу. Серіктестер құрылымды белсенді түрде қабылдауы және қолдауы керек
- Баяу өсу. Тұрақты пассивті кірісті құру үшін көп уақыт қажет

MLM компаниясына арналған бонустық жоспардың кез келген түрі бойынша кеңес беру

Біздің команданың маркетингтік жоспарларын әзірлеу туралы клиенттер не айтады

Майкл Бенг
Майкл Бенг Бизнес жаттықтырушы 2024

Көптеген жылдар бойы мен әртүрлі компанияларда жұмыс істедім және қазір Flawlessmlm компаниясымен бірге жұмыс істеп жүргеніме өте мақтанамын, өйткені бұл – бизнесіңізді жаңа деңгейге шығаратын жүйелерді сіздің компанияңызға енгізе алатын қуатты IT компания. Сондықтан сіздер атқарып жатқан жұмыстарыңыз үшін шын жүректен алғыс айтамын және сіздермен серіктес болғанымызды мақтан тұтамыз.

Көптеген жылдар бойы мен әртүрлі компанияларда жұмыс істедім және қазір Flawlessmlm компаниясымен бірге жұмыс істеп жүргеніме өте мақтанамын, өйткені бұл – бизнесіңізді жаңа деңгейге шығаратын жүйелерді сіздің компанияңызға енгізе алатын қуатты IT компания. Сондықтан сіздер атқарып жатқан жұмыстарыңыз үшін шын жүректен алғыс айтамын және сіздермен серіктес болғанымызды мақтан тұтамыз.

Realife
ukrainian ukrainian english english russian russian kazakh kazakh